Tuesday, May 26, 2009

神圣。任务

那可能是我的任务
上天给我的任务
也可能是对我的提醒
回馈给更多需要我帮助的人
那。。。可不是现在才开始的
不久之前 我自己已经不知不觉的开始的

这次这个 应该是比较长久的任务吧
虽然不简单 也不容易
不是一般能够只用钱来解决就可以的
看来 要计划一下 如何教导他走回正路
不要只注重 “钱” 而已
才是上上策。。。。。。

当然 应该从最基本的一方面 开始
彻底改掉他的坏习惯

哪。。。他的坏习惯是什么?
9:?

2 comments:

exter said...

ya, lend a helping hand to him, hopefully he become a better man after the incident.

but sure need alot of determination!slowly & slowly sure can make it up!

~Will~ said...

Hope he will do it persistently, never give up easily!

Help a person by giving him "Money" very easy but......

help a person to change his character & how to lead him to become good guy/ success is much much more difficult!

Singapore is not easy as here are not our hometown, we can not do anything wrong here or else u will be guity & put u on jail!